5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat I Travelled 12 Hours Overnight, By Sea, In A Leaky Boat – From Cameroon To Nigeria – Without Money!

You are searching about 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat, today we will share with you article about 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat is useful to you.

Αποφασίζοντας να ταξιδέψετε στο Καμερούν

Όλα ξεκίνησαν τον Ιούνιο του 1999 αφού ολοκλήρωσα το 3μηνο εντατικό πρόγραμμα σπουδών γαλλικής γλώσσας σε ένα σχολείο ξένων γλωσσών στην πόλη του Μπενίν. Συνειδητοποίησα ότι παρόλο που ήμουν ήδη αρκετά άνετα διαβάζοντας και γράφοντας γαλλικά, δεν είχα επιτύχει το επίπεδο ευχέρειας στην ομιλία που επιθυμούσα. Για παράδειγμα, εξακολουθούσα να αγωνιζόμουν να απαντήσω εύκολα σε απλές ερωτήσεις ή να συνεχίσω τη συνομιλία για σύντομες περιόδους χωρίς να χρειάζεται να κάνω παύση και να παρεμβάλλω κάποια “εμμς και χμμ”!

Έτσι, είπα στον δάσκαλό μου ότι ήθελα να ταξιδέψω σε οποιαδήποτε γαλλόφωνη χώρα και να περάσω μέρος της ετήσιας άδειας μου εκεί για να αναπτύξω την ευχέρεια μου. Μετά από κάποια συζήτηση αποφάσισε ότι, παρόλο που η Ακτή του Ελεφαντοστού θα ήταν το προτιμότερο μέρος για να πάω, θα με έστελνε (για λόγους κόστους) να μείνω με την οικογένειά του στο Καμερούν (Ναι, ο δάσκαλός μου είναι Καμερουνέζος). Με αυτόν τον τρόπο, ακολουθώντας τις οδηγίες του σε μια επιστολή που τους έστειλε μέσω εμένα, ο αδερφός και οι αδερφές του θα με βοηθούσαν να αποκτήσω έκθεση σε πολυάριθμες ευκαιρίες για εξάσκηση στη γαλλική γλώσσα.

Πήγα στο Καμερούν οδικώς (μέσω 2 παραμεθόριων πόλεων: Ikom στη Νιγηρία και Ekok στο Καμερούν) για δύο λόγους. Πρώτον, αυτός ήταν ο μόνος τρόπος που τα N12 μου, 500,00 (περίπου 125 δολάρια ΗΠΑ που είχαν απομείνει από το ετήσιο επίδομα αδείας μου) θα ήταν επαρκή για το ταξίδι (μου είπαν ότι ένα αεροπορικό εισιτήριο μετ’ επιστροφής κόστιζε N30, 000,00 – 300 $ USD – εκείνη τη στιγμή ). Δεύτερον, μου έδωσε την ευκαιρία να συναναστραφώ με γαλλόφωνους ανθρώπους μόλις πέρασα τα σύνορα.

Να είναι σε θέση να ακούει τους ντόπιους να μιλούν γαλλικά στον εαυτό τους. Το να μου ζητούσαν χωροφύλακες το διαβατήριό μου και τη βίζα στα γαλλικά (δεν συναντούσα συχνά κάποιον που μπορούσε να μιλήσει αγγλικά!) με βοήθησε να εδραιώσω τη μάθησή μου πιο γρήγορα. Χρησιμοποιώντας τα χρήματα που εξοικονομούσα από το δρόμο, μπόρεσα να αγοράσω πολλά μυθιστορήματα και περιοδικά που εκδόθηκαν στα γαλλικά – συμπεριλαμβανομένων εκείνων που γράφτηκαν από συγγραφείς πολύ γνωστούς σε εμάς εδώ έξω για τα έργα τους π.χ. James Hadley Chase, Agatha Christie κ.λπ. – τα οποία Διάβαζα τακτικά όσο ήμουν εκεί και επέστρεψα στη Νιγηρία για συνεχή χρήση στις σπουδές μου.

Προσπαθώντας να επιστρέψετε στη Νιγηρία – Το δράμα ξεκινά!

Αλλά πίσω στην τραυματική μου εμπειρία επιστροφής στο σπίτι. Επιτρέψτε μου να σας δώσω μια ιδέα για το πώς ήταν. Εκείνο το πρωί του Ιουλίου στη Ντουάλα, είχα ζητήσει από τον φίλο μου τα χρήματα που υποσχέθηκε να μου δώσει πίσω, και μου είπε ότι είχε ζητήσει από το αφεντικό του προκαταβολή μισθού. Έφυγε για τη δουλειά λέγοντας ότι πρέπει να του τηλεφωνήσω μέχρι τις 9.00 π.μ. για να μου δώσει οδηγίες να περάσω από το γραφείο του και να πάρω τα χρήματα στο δρόμο μου. Κάποια λεπτά μετά τις 9.00 του τηλεφώνησα. Προς απογοήτευσή μου, μου είπε ότι δεν μπορούσε να πάρει τα χρήματα και άρχισε να ζητά συγγνώμη άφθονα, παρακαλώντας να ξεκινήσω το ταξίδι μου χωρίς αυτά!

Έμεινα άναυδος σχεδόν χωρίς λόγια. Αναρρώνοντας τον εαυτό μου λίγο, του είπα (με όσο πιο αξιοπρεπή τόνο μπορούσα να το διαχειριστώ!) πόσο απογοητευμένος ήμουν που με είχε βάλει σε τόσο δεινή θέση, γνωρίζοντας ότι ήταν η πρώτη μου επίσκεψη στη χώρα (στην οποία πήρα ακόμα περισσότερα άφθονη συγγνώμη). Έκλεισα το τηλέφωνο με αηδία και έκανα μερικές γρήγορες και πολύ σκληρές σκέψεις.

Ένα πράγμα ήταν πολύ ξεκάθαρο στο μυαλό μου. Έπρεπε να επιστρέψω στο ζυθοποιείο Guinness Benin (στη πολιτεία Έντο, Νιγηρία) για να συνεχίσω την απογευματινή βάρδια το αργότερο μέχρι τις 14:00 την επόμενη μέρα. Είχα εξαντλήσει τις υπόλοιπες μέρες της άδειας μου περιμένοντας τον φίλο μου να βρει τα λεφτά μου. Ήταν περίπου 10.00 το πρωί. Πήρα ένα ποδήλατο στο κέντρο της πόλης και έκανα ερωτήσεις σχετικά με εναλλακτικές διαδρομές για να ταξιδέψω στη Νιγηρία φθηνά.

Θυμήθηκα από τη συνάντηση με μερικούς Νιγηριανούς εμπόρους που ζούσαν στην πόλη, ότι είχαν αναφέρει ένα μικρό λιμάνι όπου έμποροι από τη Νιγηρία έμπαιναν συχνά στη Ντουάλα με αγαθά και γεωργικά προϊόντα για να πουλήσουν. Τελικά κάποιος μου έδωσε οδηγίες για το πώς να φτάσω στο λιμάνι “Idinao”. Το ταξίδι δεν ήταν ομαλό για μένα, καθώς διάφορα σημεία ελέγχου σήμαιναν ότι έπρεπε να αντιμετωπίσω επανειλημμένες ανακρίσεις από χωροφύλακες. Σε περιπτώσεις που ζητήθηκε από τους επιβάτες να πληρώσουν το ένα ή το άλλο τέλος, δεδομένου ότι δεν μου είχαν απομείνει περισσότερα από λίγα CFA, έτεινα να δεχτώ περισσότερο από μια μικρή παρενόχληση από τους αξιωματικούς.

Διασώθηκε από έναν “φύλακα άγγελο”

Προς το τέλος του ταξιδιού, στο τελευταίο σημείο ελέγχου, διασώθηκα από έναν ιδιαίτερα επιθετικό χωροφύλακα, ο οποίος αφού είδε το διαβατήριό μου ρώτησε τις προθέσεις μου για την επιθυμία μου να φύγω από τη χώρα μέσω του λιμανιού Idinao. Ένας κύριος που με είχε παρατηρήσει αθόρυβα να περνάω τα προβλήματα από την αρχή του ταξιδιού και που ήταν προφανώς αρκετά γνωστός ως έμπορος στη Ντουάλα, μίλησε εκ μέρους μου, λέγοντας ότι ήμουν ο μικρότερος αδερφός του (ήταν Νιγηριανός) είχα έρθει να τον επισκεφτώ και ότι με πήγαινε πίσω στη Νιγηρία! Ήμουν περισσότερο από ευγνώμων και του το είπα. Ωστόσο, την ίδια στιγμή εξεπλάγην που αυτός ο άνθρωπος είχε κάνει μια τέτοια χειρονομία σε ένα άτομο που δεν γνώριζε. Αλλά όπως ανακάλυψα αργότερα, δεν είχε καν ξεκινήσει ακόμα!

Αφού κατεβήκαμε στο λιμάνι, μου είπε ότι το όνομά του ήταν “Sugarr” (παρατσούκλι, και αυτό ακριβώς έγραψε στο ημερολόγιό μου). Η προφορά του αποκάλυψε ότι ήταν της φυλής των Ίγκμπο (Είμαι Γιορούμπα). Με ρώτησε πού πήγαινα και του είπα το Benin City. Μετά εξήγησε ότι τα σκάφη από το Idinao θα έφταναν στο Oron σε δώδεκα ώρες, μετά από τις οποίες θα έπρεπε να ταξιδέψω μερικές ακόμη ώρες για να φτάσω στο Aba και μετά στο Μπενίν. Μετά με πήγε στον ιδιοκτήτη ενός από τα μεγάλα, αλλά παλαιωμένα σκάφη που ήταν ο προσωπικός του φίλος. Ο ιδιοκτήτης του σκάφους – γνωστός ως “Delta” (άλλο ψευδώνυμο) – συμφώνησε να με αφήσει να επιβιβαστώ με τα λίγα CFA που μου είχαν απομείνει ως πληρωμή μετά από εκκλήσεις του Sugarr – και επίσης αφού του πρόσφερα απεγνωσμένα την κάμερα Olympus Stylus για να ολοκληρώσει την πληρωμή!

Βοήθεια! Μου? Ταξιδέψτε σε ένα παλιό σκάφος που διαρρέει, ραγισμένο για 12 ώρες κάτω από έντονες βροχοπτώσεις;

Μόνο αφού είπε ναι, κοίταξα καλά το σκάφος στο οποίο επρόκειτο να ταξιδέψω μαζί με πολλούς άλλους ανθρώπους – και τις αμέτρητες σακούλες με προϊόντα τους. Το μεγάλο σκάφος έτριξε επανειλημμένα καθώς τα κύματα του Ατλαντικού Ωκεανού χτυπούσαν τις πλευρές του, και μπορούσα να δω ότι μαζεύτηκε νερό στο κάτω μέρος υποδηλώνοντας ότι είχε διαρροή! Δεν είχα ξαναπάει ποτέ στη θάλασσα και το χειρότερο, το ραδιόφωνο που μετέφερε κάποιος από κοντά είχε μόλις ανακοινώσει ότι πολλοί Νιγηριανοί πέθαναν σε μια βάρκα που προοριζόταν για το Oron λίγες μέρες νωρίτερα!!

Μερικοί από τους επιβάτες δίπλα μου μιλούσαν ενθουσιασμένοι για άτομα που ήξεραν και ήταν σε αυτό το σκάφος. Άρχισα να φοβάμαι πολύ, αλλά η σκέψη να μην έφτασα στην ώρα μου για να ξαναρχίσω τα καθήκοντά μου όταν έπρεπε (ποτέ δεν έπαιρνα τη δουλειά μου ελαφρά και πάντα ήθελα να κάνω αυτό που περίμενα από εμένα ανά πάσα στιγμή), με εμπόδισε να αλλάξω το μυαλό μου. Πήρα τις βαλίτσες μου και μπήκα στη βάρκα. Το ψιλόβροχο της βροχής σύντομα μετατράπηκε σε νεροποντή και χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω μερικά επιπλέον κέρματα που βρήκα στις τσέπες μου για να αγοράσω μια από τις μεγάλες νάιλον σακούλες που χρησιμοποιούσαν οι άνθρωποι ως τροποποιημένα αδιάβροχα (κόβοντας τρύπες στο κάτω μέρος και στα πλαϊνά για το κεφάλι και μπράτσα για να περάσουν).

Έπρεπε να περιμένουμε από τις 16:00 έως τις 19:00 για να ξεκινήσει το ταξίδι. Δεν είχα πάρει φαγητό από τότε που ξύπνησα και δεν είχα χρήματα να αγοράσω τίποτα να φάω.

Ωστόσο, το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν να επιστρέψω στην πόλη του Μπενίν εγκαίρως για να αναλάβω την πρωινή ζυθοποιία. Ήμουν αποφασιστικός. Όσο φοβόμουν μήπως αναποδογυρίσει το σκάφος στη θάλασσα, απέρριψα γρήγορα κάθε δικαιολογία για να μην συνεχίσω, όταν είδα περίπου πέντε ηλικιωμένες έμπορες να εγκαθίστανται στο κάτω μέρος της βάρκας, με τις σακούλες με τα προϊόντα τους δίπλα τους. , και απλά αποκοιμηθείτε! «Αν δεν ανησυχούν, τότε σίγουρα δεν πρέπει να ανησυχώ!». είπα στον εαυτό μου.

Το ταξίδι της επιστροφής στο σπίτι ξεκινά

Ταξιδέψαμε κάτω από έντονες βροχοπτώσεις στο μεγάλο ξεχαρβαλωμένο παλιό μηχανοκίνητο σκάφος της Delta για περισσότερες από 12 ώρες όλη τη νύχτα (από τις 7.00 μ.μ. έως τις 7.30 π.μ.). Κατά τη διάρκεια των πρώτων τεσσάρων ωρών του ταξιδιού, βίωσα για πρώτη φορά αυτό που είχα διαβάσει στα βιβλία για τα ταξίδια στη θάλασσα: Θαλάσσια ασθένεια. Ζαλιζόμουν και ένιωσα να κάνω εμετό πολλές φορές. Ευτυχώς, μετά από λίγο, το σώμα μου φάνηκε να προσαρμόζεται στο ρυθμό του σκάφους στη θάλασσα και στη συνέχεια το ξεπέρασα.

Κατά τη διάρκεια του «ταξιδιού» συναντήσαμε περίπου 5 διαφορετικά σημεία ελέγχου νερού που επανδρώνονταν από Χωροφύλακες, Αστυνομία, Τελωνεία, Ναυτικό και Δίωξη Ναρκωτικών αντίστοιχα. Πολλές φορές χρειάστηκε να πληρώσουν οι επιβάτες κάποιο «ποσοστό νερού» ή τέλος, και όπως φαντάζεσαι, αφού δεν είχα χρήματα, πάντα έβγαζα ιδιαίτερη προσοχή – συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων βαριών χαστούκων. Σε μια περίπτωση ο φίλος μου ο Σούγκαρ προσπάθησε να παρέμβει όπως είχε κάνει στο ταξί, αλλά αυτή τη φορά κέρδισε ένα βρώμικο χαστούκι για τις προσπάθειές του.

Περίπου στις 7.30 το πρωί το σκάφος τράβηξε στην ακτή στο Όρον. Αφού πήραμε τη σφραγίδα των διαβατηρίων μας στο ταχυδρομείο του Τελωνείου, ο Σούγκαρ με ρώτησε πώς σκόπευα να μετακομίσω. Μη μπορώντας να σκεφτώ κάτι καλύτερο, του πρόσφερα την κάμερά μου με αντάλλαγμα ό,τι κόστιζε η μεταφορά στην πόλη του Μπενίν. Αρνήθηκε και αντ’ αυτού πλήρωσε το ναύλο μου στην Άμπα, όπου με πήγε στο κατάστημα της γυναίκας του και μου έδωσε χρήματα για να συνεχίσω το ταξίδι μου στην πόλη του Μπενίν. Πήρα τη διεύθυνσή του στο ημερολόγιό μου, τον ευχαρίστησα θερμά και προχώρησα στο πάρκινγκ που είχε περιγράψει.

Συνεχίζω τη δουλειά, με χρονοδιάγραμμα, στο Γκίνες Μπενίν!

Λίγες ώρες αργότερα ήμουν στην πόλη του Μπενίν. Πριν ήταν 2 το μεσημέρι της ίδιας μέρας, ξανάρχισα να εργάζομαι ως Duty Brewer την απογευματινή βάρδια και κανένας από αυτούς με τους οποίους μίλησα ή συνάντησα στη δουλειά δεν μπορούσε να πει (βλέποντάς με) ότι μόλις είχα συμπληρώσει ένα διανυκτέρευση δεκαέξι (16) ωριαία διαδρομή στον Ατλαντικό Ωκεανό από το Καμερούν στην πόλη του Μπενίν, στη Νιγηρία. Ακόμη και Εγώ δεν μπορούσα να το πιστέψω για πολύ καιρό μετά από αυτό. Μεταξύ άλλων, αναρωτιόμουν συνέχεια πώς ήταν που ο Σούγκαρ εμφανίστηκε ακριβώς τη στιγμή που χρειαζόμουν περισσότερο βοήθεια για να πετύχω τον σκοπό μου.

Δύο χρόνια αργότερα, το 2001, θα επέστρεφα στο Καμερούν (σε υπηρεσία εταιρείας), αλλά παρά τις προσπάθειές μου, δεν μπόρεσα να εντοπίσω τον Σούγκαρ.

Μέχρι σήμερα δεν κατάφερα να τον βρω. Ωστόσο, δεν θα ξεχάσω ποτέ τον υπέροχο ρόλο που έπαιξε βοηθώντας με να πετύχω το σκοπό μου. Ο Napoleon Hill στο βιβλίο του “Think and Grow Rich” είπε, όταν η υπέροχη εμμονή σας σε κυριεύσει πλήρως, θα διαπιστώσετε ότι οι άνθρωποι και τα γεγονότα θα αρχίσουν να ενώνονται με έναν τρόπο που τελικά θα σας βοηθήσει να το πετύχετε. Πιστεύω ότι αυτό ακριβώς συνέβη όταν επικέντρωσα το μυαλό μου στο να επιστρέψω στο Μπενίν εκείνη την καθορισμένη ώρα, ώστε να μπορέσω να συνεχίσω τη δουλειά όπως είχε προγραμματιστεί.

Από την ημέρα που είχα αυτή την εμπειρία, πείστηκα ότι ο Χιλ είχε δίκιο όταν έγραψε ότι «ό,τι μπορεί να συλλάβει ο ανθρώπινος νους, μπορεί να το πετύχει».

Αλλά θα μπορούσατε να ρωτήσετε: Πώς με βοήθησε η εκμάθησή μου να μιλάω γαλλικά “The Hard Way” στην καριέρα μου;

Η απάντησή μου είναι ότι όχι μόνο με βοήθησε πολύ στην καριέρα μου, αλλά μου άνοιξε και πολλές ευκαιρίες εκτός του εργασιακού χώρου – νέους φίλους κ.λπ. Για παράδειγμα, τον Απρίλιο του 2001 (σχεδόν 2 χρόνια αργότερα), επιλέχτηκα μαζί με τρία ανώτερα διευθυντικά στελέχη – μεταξύ των δεκατεσσάρων που παρακολούθησαν το πιλοτικό σεμινάριο στο Sheraton Hotel, στο Λάγος – για να παρακολουθήσουν ένα μάθημα διεθνούς προπονητικής συνομιλίας 1 εβδομάδας στη Ντουάλα του Καμερούν (σημειώστε ότι η εταιρεία και οι περισσότεροι από τους διευθυντές δεν είχαν ιδέα αυτή τη στιγμή ότι μπορούσα να μιλάω, να διαβάζω και να γράφω γαλλικά).

Διαβάστε το άρθρο μου με τίτλο Επίτευξη των Στόχων ΣΑΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ αντιξοότητες – Δύο σύντομες αλλά αληθινές ιστορίες που λένε ΠΩΣ να μάθω πώς η ικανότητά μου να μιλάω γαλλικά με βοήθησε να γίνω αντιληπτός από ανώτερους συναδέλφους (συμπεριλαμβανομένου του εκπατρισμένου Διευθύνοντος Συμβούλου της Guinness Cameroon), παρόλο που κέρδισα τον θαυμασμό και το σεβασμό/τη φιλία άλλων με τους οποίους παρακολούθησα το μάθημα.

Αν είσαι αδύναμος σε μια κρίση, είσαι όντως αδύναμος!” – Άνον

Video about 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat

You can see more content about 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat on our youtube channel: Click Here

Question about 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat

If you have any questions about 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat was compiled by me and my team from many sources. If you find the article 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat

tutorial 5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat
5 Month Old Still Waking Up At Night To Eat free
#Travelled #Hours #Overnight #Sea #Leaky #Boat #Cameroon #Nigeria #Money

Source: https://ezinearticles.com/?I-Travelled-12-Hours-Overnight,-By-Sea,-In-A-Leaky-Boat—From-Cameroon-To-Nigeria—Without-Money!&id=224512